Geschiedenis-KOPIE

Titel in CMS Geschiedenis-KOPIE
Tekst

Detailresult omvat de bedrijfsonderdelen Detailresult Productie (DRP), Detailresult Logistiek (DRL) en Detailresult Services (DRS). De bakkerij en slagerij van Detailresult Productie bieden de mogelijkheid om onderscheidende en kwalitatief hoogwaardige versproducten aan te bieden. Detailresult Logistiek verzorgt met distributiecentra op verschillende locaties en een eigen transportorganisatie, de gehele logistiek voor de supermarktformules Dirk van den Broek en DekaMarkt. Detailresult Services levert hoogwaardige en kostenefficiënte diensten op het gebied van Finance & Control, Data Management en Advanced Analytics.

 

Detailresult komt voort uit Detailresult Groep N.V. en is na de juridische splitsing op 25 maart 2023 een juridisch zelfstandig bedrijf geworden naast Dirk en DekaMarkt.

 

 

Efficiënte & effectieve dienstverlening

Titel Efficiënte & effectieve dienstverlening
Afbeelding Detailresult_Logo_
Tekst

Detailresult zorgt ervoor dat Dirk en DekaMarkt zich optimaal kunnen focussen op hun commerciële en operationele activiteiten om hun groeiambities waar te kunnen maken. Door efficiënte & effectieve dienstverlening aan te bieden op het gebied van logistiek, productie en services ontzorgt Detailresult de supermarktformules.



 

Link - Tekst  
Link - Interne link  
Link - Externe link  
Link - Download link  

Missie, visie en strategie

Titel Missie, visie en strategie
Titel niet tonen in site onwaar
Tekst (verdelen in kolommen met <hr/>)

Door de uitgangspunten van de klanten centraal te stellen en optimaal gebruik te maken van technologische ontwikkelingen wil Detailresult zich onderscheiden en focus aanbrengen. Detailresult is klant- en servicegericht, maakt duidelijke en realistische afspraken met de supermarktformules en heeft oog voor elkaar en elkaars ideeën.


 Door slim, pragmatisch, snel en met korte lijnen samen te werken, is Detailresult innovatief en flexibel. Er wordt continue gestreefd naar efficiency en kwaliteitsverbetering.

 

Link - Tekst  
Link - Interne link  
Link - Externe link  
Link - Download  

Services

Titel Services
Titel niet tonen in site onwaar
Tekst (verdelen in kolommen met <hr/>)

Advanced Analytics 

Advanced Analytics ontwikkelt nieuwe data science toepassingen en modellen conform requirements van de afnemers en de planning van de Advanced Analytics roadmap, door middel van Data verzameling, Data preparatie, Data-analyse, Modelontwikkeling, Pilot of a/b test, acceptatie en in productie name hiervan.  Er wordt beheer uitgevoerd op de in gebruik genomen data science toepassingen ten aanzien van nauwkeurigheid/betrouwbaarheid van de modellen en algoritmes, beschikbaarheid en performance conform afgesproken servicelevels en communicatiekanalen.  Ook worden acties uitgezet om de toegevoegde waarde en toepasbaarheid van het data lake structureel te verhogen door nieuwe releasewensen uit te werken en nieuwe databronnen te koppelen en van benodigde data science expertise van de Advanced Analytics afdeling up-to-date gehouden door inzet van training en opleiding.


Data Management 

Datamanagement verleent hoofdzakelijk services aan de afdeling Category Management van de twee supermarktformules en voor logistiek. Wij verzorgen en onderhouden het volledige EDI-beheer met betrekking tot (nieuwe) leveranciers en locaties. De datakwaliteit hiervan wordt continu gecontroleerd en aangepast en verrijkt waar nodig. Ook wordt het volledige artikel databeheer onderhouden. Dit betreft nieuwe artikelen als ook mutaties op bestaande artikelen en omvat logistieke data, commerciële data, in –en verkoopprijzen, promoties, assortimentslijnen, prijslijnen, artikel subgroepen, schapkaarten, logo’s en keurmerken van artikelen. Daarnaast stellen wij analyses en rapportages op ten behoeve van de afnemers en andere business units en afdelingen van Detailresult.


Finance 

In het proces van leverancier naar DC, winkel en klant leggen wij miljarden transacties per jaar vast. Hierbij gaat het om vastlegging van gegevens over inkoop, productie, geld- en goederenstroom, verkoop, salarissen, onderhoud en investeringen. Finance & Control pakt het proces van verwerking financiële gegevens naar rapportage, managementinformatie, analyse, begroten en forecasting op. Wij durven ook net even anders te zijn. In een Retail branche waarin je altijd voorop moet lopen en het letterlijk draait om centen, is dat noodzakelijk.


Bekijk onze vacatures

Kijk voor interessante vacatures op werkenbijdirk.nl en werkenbijdekamarkt.nl.


 

Link - Tekst  
Link - Interne link  
Link - Externe link  
Link - Download  

Productie

Titel Productie
Titel niet tonen in site onwaar
Tekst (verdelen in kolommen met <hr/>)

Productie Slagerij

“Vers uit onze eigen slagerij”: dat is ons motto. Dit bereiken we door eigen inkoop van hiervoor benodigd vee, vlees en van alle verdere benodigde ingrediënten. Door de producten professioneel te bereiden, volgens de hoogste hygiënenormen en meerdere keren per dag winkels te bevoorraden leven we ons motto na.


Bakkerij

Het brood dat klanten dagelijks kopen en met smaak eten wordt met passie gebakken. Wij houden alles in eigen hand: van het bereiden van het deeg, het verwerken en het bakken, tot het snijden, inpakken en verdelen.

 



Link - Tekst  
Link - Interne link  
Link - Externe link  
Link - Download  

Logistiek

Titel Logistiek
Titel niet tonen in site onwaar
Tekst (verdelen in kolommen met <hr/>)

Logistiek

Elke dag op tijd zorgen voor goed gevulde schappen. Voor het verzamel, ontvangst- en aanvulproces kunnen we rekenen op een slim warehousemanagementsysteem. Met goed teamwerk en moderne logistieke systemen, apparaten en transportmiddelen kunnen we de winkels efficiënt en tijdig beleveren. Zo halen we samen het beste resultaat, voor onze klanten en voor onszelf.


Bekijk onze vacatures

Kijk voor interessante vacatures op werkenbijdirk.nl en werkenbijdekamarkt.nl.


 

Link - Tekst  
Link - Interne link  
Link - Externe link  
Link - Download  

Kernwaarden Detailresult

Titel Kernwaarden Detailresult
Tekst

De kernwaarden van Detailresult zijn de belangrijkste waarden binnen het bedrijf, gebaseerd op het DNA van de beide formules. Het zijn de drijfveren en eigenschappen waar we voor staan en die onze bedrijfscultuur in een keer helder maken. Dat gaat niet over producten of diensten, maar over mentaliteit; over de cultuur en intrinsieke waarden van de mensen in het bedrijf. Onze kernwaarden maken duidelijk hoe en waarom we dingen doen. Het maakt het nemen van beslissingen makkelijker, aangezien iedereen weet waar we voor staan. Of je nu in de winkel, de bakkerij of op kantoor werkt. Onze kernwaarden zijn dan ook geen mooie marketingkreten, maar wezenlijke, gemeenschappelijke waarden. En dat maakt veel duidelijk.

Kernwaarde 1 - Icoon Icon-Kernwaarden-Klantgericht
Kernwaarde 1 - Naam Klantgericht
Kernwaarde 1 - Tekst

Bij alles wat we doen stellen we onszelf de vraag of dit het beste is voor onze (interne) klant. We staan altijd klaar voor klanten en collega’s en werken nauw samen met onze collega’s.

Kernwaarde 1 - Interne link  
Kernwaarde 2 - Icoon Icon-Kernwaarden-Kostenbewust
Kernwaarde 2 - Naam Kostenbewust
Kernwaarde 2 - Tekst

We willen onze tijd, geld en andere middelen zo goed mogelijk gebruiken en besteden het geld van ons bedrijf alsof het ons eigen geld is. We doen alles in één keer goed.

Kernwaarde 2 - Interne link  
Kernwaarde 3 - Icoon Icon-Kernwaarden-Resultaatgericht
Kernwaarde 3 - Naam Resultaatgericht
Kernwaarde 3 - Tekst

We willen zo goed mogelijk presteren en streven op een verantwoorde wijze naar het hoogst haalbare resultaat. We maken af waar we aan beginnen en zijn altijd bereid om een stap extra te zetten.

Kernwaarde 3 - Interne link  
Kernwaarde 4 - Naam Pro-actief
Kernwaarde 4 - Icoon Icon-Kernwaarden-Proactief
Kernwaarde 4 - Tekst

We zoeken actief naar kansen en benutten die, we nemen het initiatief, zijn daadkrachtig en denken in mogelijkheden. We bewaken de voortgang, nemen tijdig actie bij (dreigende) verstoring en maken altijd af waar we aan begonnen zijn.

Kernwaarde 4 - Interne link  
Kernwaarde 5 - Icoon Icon-Kernwaarden-Respect
Kernwaarde 5 - Naam Respect
Kernwaarde 5 - Tekst

Wij hebben respect voor onze klanten, producten en omgeving, het milieu en elkaar. Wij produceren duurzame producten en behandelen anderen zoals wij zelf ook behandeld willen worden.

Kernwaarde 5 - Interne link  

Onze klanten

Titel Onze klanten

Dirk en DekaMarkt

Titel Dirk en DekaMarkt
Titel niet tonen in site waar
Tekst (verdelen in kolommen met <hr/>)

Dirk

Dirk van den Broek is een familiebedrijf met een rijke historie. Gestart in 1942 door Dirk van den Broek met een melkzaak in Amsterdam en tot op de dag van vandaag één van de bekendere merken in Nederland. De vestigingen zijn verspreid over Nederland. De kerngebieden zijn Noord- en Zuid-Holland.


DekaMarkt

DekaMarkt is in 1941 opgericht door Dirk Kat. Hij opende in 1949 onder de naam Kijkgrijp de eerste zelfbedieningswinkel. In 1955 volgde in IJmuiden de eerste echte supermarkt compleet met verse producten. Daarna ontwikkelde de supermarktketen zich razend snel. 

 

Link - Tekst  
Link - Interne link  
Link - Externe link  
Link - Download